امروز چهارشنبه ، 2 آبان 1403

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس (Iran Jobex)

دومین نمایشگاه بین المللی ایران جابکس از 2 لغایت 5 اردیبهشت ماه سال 98 برگزار میشود:

این نمایشگاه با ارائه سیستم جدید و روشی نوآورانه با اهدافی چندگانه در نظر دارد جهت بهبود شرایط اشتغال و کاریابی در کشور، با ایجاد بستر همکاری میان کارفرمایان و کارجویان در رونق آن سهیم باشد. در راستای این هدف حضور سازمان های صنایع و شرکت ها به عنوان بازوی اشتغال و همچنین موسسات ارائه خدمات کاریابی و منابع انسانی به عنوان تسهیل کننده روابط بین کارفرمایان و کارجویان از ارکان اصلی برگزاری این نمایشگاه می¬باشد.
شایان ذکر است که شرکت های داخلی و خارجی و همچنین استارت آپ ها با حضور خود در این نمایشگاه علاوه بر معرفی فرصت های شغلی سازمان خود، این امکان را دارند تا در تثبیت برندهای کارفرمایی به موفقیت های بزرگی دست یابند. در این میان برای حمایت از مشاغل تازه¬کار تدابیری در نظر گرفته شده است که با انتشار آنها توسط رسانه های حامی به اطلاع درخواست کنندگان خواهد رسید.
همچنین تمهیداتی پیش بینی شده است تا کاریابی های داخلی و بین المللی علاقمند بتوانند با کسب 20 درصد تخفیف در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
امید است که با برگزاری موفقیت آمیز دومین دوره نمایشگاه بین المللی کار ایران (Iran Jobex) فرهنگسازی و تغییر نگرش های نامطلوب موجود نسبت به سرمایه گذار و کارفرما به عنوان اصلی ترین رکن اشتغال و کسب و کار انجام پذیرد.

  • منتشر شده در 17 آگوست 2022
  • بازدید : 49 بازدید
  • تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است.