امروز چهارشنبه ، 2 آبان 1403

حضور مرکز کار ایران در رویداد میز تکنولوژی: لزوم پیوند بین یادگیری الکترونیکی و آموزش منابع انسانی

با توجه به توسعه روزافزون بسترهای فناوری‌های ارتباطی و دیجیتالی و افزایش دسترسی مخاطبان شامل اساتید و مدرسین، دانشجویان و دانش آموزان به شبکه اینترنت، تغییرات در فناوری‌های آموزشی و توسعه شیوه‌های نوین آموزشی و یادگیری به سرعت در حال تحول است. از اینرو و در چنین شرایطی انبوهی از ایده‌ها، شیوه‌ها و ابزارهای فناورانه مرتبط با آموزش و یادگیری توسعه یافته و معرفی می شوند. این تحولات نیازمند اطلاع رسانی و ارزیابی‌های کارشناسانه بیشتر و پر سرعت است که بتواند به جامعه مخاطب در بخش آموزش کشور معرفی گردد.

در این راستا، رویداد میز تکنولوژی آموزشی با محوریت انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) و همکاری دانشگاه‌ علم و صنعت ایران به عنوان میزبان و حمایت انجمن فناوری آموزشی ایران و دیگر مراکز علمی مرتبط با موضوع، طراحی و اجرا شد. در این رویداد فرصت اعلام حضور و معرفی توانمندی‌های صاحبان فناوری‌های آموزشی و یادگیری فراهم می‌شود.

از آنجایی که گسترش آموزشهای مهارت محور یکی از رسالت های اصلی مرکز کار ایران در راستای تحقق شعار آموزش برای اشتغال است، این مرکز با ارائه خدمات و محصولات خود در زمینه آموزش های مهارتی و با تمرکز بر بخش یادگیری الکترونیکی حضور پر رنگی در این رویداد داشت.


برای مشاهده صفحه اختصاصی مرکز کار ایران در این رویداد کلیک کنید.

  • منتشر شده در 24 آگوست 2022
  • بازدید : 12 بازدید
  • تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است.